RECENZIA | Zelená Welede

Krásny deň prajem.

Kozmetika Weleda patrí medzi moje obľúbené a čím viac produktov skúšam, tým viac sa ubezpečujem, že je naozaj skvelá. Tento raz mám pre Vás recenziu na citrusový krém na ruky a 24 hodinový deo roll-on. A musím hneď na začiatok povedať, že som si dezodorant veľmi obľúbila. 


Už dlhú dobu som bola rozhodnutá vyskúšať nejaký prírodný dezodorant. Avšak, vždy ma odrádzala myšlienka, že mi nesadne, že ma počas dňa dostatočne neochráni, pretože som vedela ako funguje. Dezodorant Vás nechráni pred potom, pretože potenie je pre naše telo prirodzené a práve používanie antiperspirantov, ktoré obsahujú hliníkové soli, tomuto procesu bránia. Dezodoranty Vás iba ochránia pred nepríjemným pachom z  potenia, bez toho, aby vám upchávali póry.  Áno, aj ja som doteraz používala pre mňa najlepšie a nenahraditeľné Rexony, na ktoré som sa mohla vždy spoľahnúť a priznám sa, že ten pocit, keď viem, že mi zabezpečí suché podpazušie po celý deň je skvelý. Nuž aj napriek tomu sa mi nie raz stalo, že ku koncu dňa som na sebe cítila nepríjemný pach. Ale nie taký ten môj pach, ktorý mám bežne, keď sa spotím, ale proste taký hnusný, nepríjemný zápach. Neviem, či ma budete chápať a či sa aj vám niečo podobné už stalo. 




A tu prichádza prvé pozitívum tohto dezodorantu. I keď ma pred potením neochráni na 100%, avšak ani sa nepotím nejak prehnane a musím priznať, že aj po celom dni nevoniam ako práve umytá a navoňaná, ale aspoň necítim ten hnusný umelý zápach, ktorý som niekedy mala pri antiperspirante. Proste cítiť rozdiel už len v tom pachu, že nie je umelý a smradlavý, ale cítiť tam proste prirodzený pach tela a tej vône dezodorantu. Verím, že mi rozumiete a keď napíšem, že cítiť ten pach tela neznamená hneď, že smrdím ako tchor. :-D 

Ďalším pozitívom je vôňa, ktorá je naozaj neskutočne svieža a vždy pred tým, ako si ho idem aplikovať, tak si k nemu musím pričuchnúť a povzbudí to aj moju myseľ. Mimochodom na výber je ešte aj vôňa granátového jablka a taktiež variant pre mužov. Takže baby, treba dopriať aj chlapom trošku prírody. Ja sa u toho môjho na to chystám a  som zvedavá, čo povie. :-)

A nesmiem zabudnúť na tretie plus, ktorým je jednoznačne to, že tento dezodorant nerobí fľaky na tričkách v okolí podpazušia. 


Pri citrusovom kréme na ruky a nechty sa pripravte na podobnú sviežu vôňu ako pri dezodorante. Avšak tu už cítiť aj iné vône, ktoré mi dosť pripomínajú skin food, ktorý určite dobre poznáte. Oba obsahujú extrakt z kvetov nechtíka lekárskeho, extrakt z listov rozmarínu a extrakt z kvetov rumančeka lekárskeho a práve preto voňajú veľmi podobne. 

1. Krém na ruky / 2. Skin food

Aj konzistenciou sú takmer rovnaké, avšak krém na ruky je o niečo redší a tým sa ľahšie roztiera. Na mňa je to ešte stále trochu hutný a mastnejší krém, preto ho stačí aplikovať naozaj malé množstvo. Ideálne používať ho na noc, pokožku na rukách a nechty krásne vyživuje. 




8 komentárov:

  1. Oba produkty musí vonět vážně skvěle! Ten krém na ruce bych ráda vyzkoušela, ale do toho deodorantu bych asi nešla, mám svoje osvědčené:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mám aj ja, no myslím, že aspoň v chladnejšom období, ktoré prichádza, siahnem po ňom častejšie. :)

      Odstrániť
  2. Ten krém na ruce by se mi líbil více a taky bych ho ráda vyzkoušela. Přírodní deodorant mě moc neláká, už jsem jich pár vyzkoušela, ale před nepříjemným zápachem mě bohužel neochránil ani jeden.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite záleží aj podľa zloženia a značky. Každému sadne niečo iné. :)

      Odstrániť
  3. Taky zrovna hledám náhradu za svoje oblíbené Maximum Protection, ale zatím jsem nenarazila na vhodnou alternativu. Možná ten od Weledy zkusím :)
    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napíšem na rovinu :) úplnú náhradu proste nenájdeš, nebude spĺňať to, že ťa ochráni pred potom. Ale myslím, že aspoň počas zimy sa naše telo poteší zmene a prírodnému zloženiu deodorantu. :)

      Odstrániť
  4. vůni citrusu mám ráda, takže bude určitě super

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥