RECENZIA | Bell cosmetics

Krásny deň prajem. 

Takmer pred mesiacom som začala testovať produkty od Bell Cosmetics. Mala som doteraz od nich dva tekuté rúže,  s ktorými som bola spokojná a lákalo ma vyskúšať aj iné ich produkty. Ako som s nimi bola spokojná sa dozviete, ak budete čítať ďalej. :-)



Hypoalergénne nude očné tiene 02

Paletka obsahuje 5 tieňov - biely na rozjasnenie očného kútika, strieborný, ktorý obsahuje trblietky a tri matné - čierny, šedý a sivý. Pigmentácia tieňov je trochu slabšia, treba ich vrstviť, avšak čo môžem pochváliť je, že majú minimálnu prášivosť a dobre sa bledujú. Veľmi mi pripomínajú paletku od E-style , ktorá obsahuje takmer rovnaké tiene, ale majú o niečo lepšiu pigmentáciu. S podkladovou bázou držia celkom pekne, nezlievajú sa, ale ku koncu dňa sa akoby vytrácali. Na každodenné líčenie sú fajn, no na nejakú príležitosť by som zvolila nejaké lepšie. 






Pudrový rúž odtieň 01 

Na perách je príjemný, je to krémovo pudrový rúž, ktorý zanecháva matný finiš a vytráca sa do stratena. Avšak pripisovať to môžem aj farbe, ktorá je dosť podobná farbe mojich pier, len je o niečo tmavšia a hnedšia. Pery nevysušuje a vydrží v pohode tie 4 hodiny, samozrejme po jedle ho treba znovu naniesť. 




Ceruzka na pery odtieň  02 Warsaw

Čo sa týka farby je o niečo svetlejšia a ružovejšia ako spomínaný pudrový rúž, no pri nanesení pudrového rúžu sa to stratí. Nieje moc tvrdá ani suchá, takže pery sa ňou ľahko vykresľujú. Rada ju používam aj na celé pery miesto rúžu. 



Krémový rúž na pery Creamy & Shine odtieň 03

Dostala som ho v najbledšom odtieni, takže farba mi moc nesadla, pigmentovaný tiež veľmi nie je, keďže je skôr maslovej textúry. Pripomína mi to niečo medzi balzamom a leskom na pery, čo by mi tiež neprekážalo, ale mierny lepivý pocit tam je a to mi už trochu vadí. Možno keby som ho mala v inom odtieni, nejakom červenom alebo tmavšom, tak by to vyzeralo o niečo lepšie. Výhoda je, že pery hydratuje a neobsahuje parabény. A musím pochváliť aj vôňu, tá sa mi zapáčila hneď, pripomína mi pedro žuvačky.



Secretale nude lipstick 01 caramel pudding

Znova rúž krémovej konzistencie, nie je moc pigmentový a zanecháva na perách zamatový finiš. Páči sa mi aj farba, jemná nude vyzerá na perách veľmi prirodzene a šťavnato. Trošku zvýrazňuje textúru pier, zalieza mierne do vrások a keďže je o niečo svetlejší ako moje pery, tak je to vidieť. Príjemná je aj vôňa, samozrejme výdrž nie je nič extra, ale zo všetkých vyššie spomenutých rúžov sa mi páči najviac. 




Hypoalergénny Lip Lacquer Liquid odtieň 03

Po otvorení balíka som sa potešila, pretože som si myslela, že je to tekutý rúž. Avšak potom som si prečítala, že je to vlastne kombinácia intenzívnej farby lesku a trvalého účinku rúžu. Pery má opticky zväčšiť a vyhladiť ich. Pery mierne zafarbí do ružova, zanechá na nich lesk, ale dosť lepí a to je dôvod prečo "rúž" používať nebudem. 




Hypoalergénny BB krém 01 Vanilla

S BB krémami ani makeupmi skúsenosti nemám, pretože vždy používam makeupy, ktoré majú aspoň stredné krytie, kvôli nedokonalostiam,  ktoré chcem na pleti zakryť a samozrejme "BB čko"mi nezakryje napríklad červené flliačiky. Na pleť sa síce nanáša celkom dobre, aj farba mi sadla, mám ho v odtieni 01 Vanilla. Teda pokiaľ nezaschne, potom stmavne a nevyzerá to na mne dobre. Obsahuje vitamín E, formula s melaninom chráni proti škodlivému HEV žiareniu. Pre dievčatá, ktoré majú lepšiu pleť ako ja, nemajú nedokonalosti, ktoré chcú poriadne zamaskovať, tak by mohol vyhovovať. Ja sa chystám určite vyskúšať normálny makeup od Bell cosmetics, snáď s ním budem spokojnejšia. :)



Zaujímalo by ma či máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov alebo či vlastníte nejaký produkt od tejto značky. Ak áno, napíšte mi ktoré sú to a ako ste s nimi spokojné. :-) 


4 komentáre:

  1. Bell značku naprosto miluji. Mám zkušenost s BB krémem a nude rtěnkou. Co je ale opravdu TOP, je matující make-up a řasenky :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja chcem veľmi skúsiť ten makeup a špirálu, počula som, že sú skvelé. :-)

      Odstrániť
  2. O tejto značke v poslednej dobe dosť počúvam a myslím, že je už aj najvyšší čas ju vyskúšať! :) Tie rúže vyzerajú skvelo!
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S touto značkou som sa ešte nestretla, ale produkty vyzerajú celkom zaujímavo :) Najviac ma zaujal ten pudrový rúž, má nádhernú jemnú farbu

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥