Môj rok 2017

Áno viem, že už máme február, ale konečne až teraz som sa dostala aj k tomuto článku. :) A bez dlhších úvodov sa môžeme do toho pustiť. Príjemné čítanie prajem. :)


Január
Keďže som od Vianoc bola chorá s teplotami a antibiotikami, tak sa to so mnou ťahalo až do nového roka. V januári som ale začala pracovať v novej práci a tak som musela absolvovať školenie a prvé dni v práci mi dali poriadne zabrať. Do toho som ešte pracovala aj v chlade a bola to fyzicky celkom náročná práca. Ale mala som tam skvelý kolektív. Našťastie som sa hneď vyliečila a všetko pokračovalo v pohode... 


Február
Vo februári som sa dozvedela, že psík, ktorého sme darovali jednej zlatej pani umrel. Aj som si poplakala a vtedy som začala uvažovať nad psíkom. Od malička som bola zvyknutá na psíkov, vždy sme doma nejakého mali a chýbalo mi to. I keď priateľ bol proti psíkovi v byte. Zatiaľ sme to teda neriešili. Našla som si skvelú kaderníčku, ku ktorej chodím až doteraz. Aj keď momentálne žijem v ČR, vždy keď prídem na dlhšie domov, tak sa k nej objednám. :) Tiež som si kúpila nový telefón Huawei P9 lite, o ktorom som počula samé chvály a tak som ho chcela aj ja. :) 

Marec
Ale...po mesiaci používania mi prišiel pomalý a tak som sa rozhodla ho predať a kúpiť si iný. Rozhodla som sa pre Honor 8, ktorý mám doteraz a som s ním veľmi spokojná. Čo sa týka mojich vlasov, keďže som už spomínala novú kaderníčku, trochu som experimentovala a nechala si urobiť blonďaté ombre. Bola to síce trochu pálka, a samozrejme, že mi to nechytilo úplne na takú blond ako som si predstavovala, ale na prvý krát to bolo i tak super a urobila mi to naozaj krásne. V marci sme kúpili s praiteľom aj nové autíčko, malého Swifta, na ktorom som už jazdila aj ja viac a viac a tak som sa trochu zlepšila aj v šoférovaní. :)



Apríl
V apríli som sa začala intenzívne zaoberať tým, že by sme predsa len mohli mať nejaké šteniatko. Prehovorila som dokonca aj priateľa a nebolo to až také ťažké, ako som si myslela. A tak k nám na Veľkú noc pribudol náš malý maltezáčik. Rozhodovali sme sa medzi yorkom a maltezákom, pretože majú vlasy a niesú z nich všade chlpy, no nakoniec sme sa rozhodli pre maltezáka, aj kvôli povahe. Chceli sme pokojnejšieho psíka do bytu. Samozrejme, že šteniatka sú ešte šalené, ale stále nám tá malá kôpka robí radosť a nedali by sme ho za nič. :) 

Prvá cesta domov, už vtedy mi hrýzol mikinu... :-D papal granulky z ruky a necikal, nekakal celou cestou až keď sme doma vystúpili... a to sme mu zastavili aj na benzínke a on nič... už vtedy sme vedeli, že bude úžasný... :-) láska na prvý pohľad.

Máj 
Nuž, z mája si nepamätám naozaj nič. Asi sa nič také nedialo. Akurát sme sa venovali šteniatku, jeho výchove a všetkému okolo toho. :) 

Jún
V júni sa mi narodila malá krásna neterka. Po dlhej dobe k nám do rodiny pribudlo bábätko a všetci sme z nej tešili. :-) Fotku sem ale radšej nejdem dávať, chcem si trochu chrániť súkromie. :-) Trávili sme aj veľa času vonku, keď bolo pekne, predsa chcela som, aby sme aj so psíkom chodili viac von, učili sme ho na vodítko a podobne.. :-)


Júl
V júli k nám domov prišiel brat z Čiech na dovolenku. Boli sme spolu stále niekde vonku, na káve, na nejakých drinkoch, boli sme na výlete v zoo v Bojniciach, na rozhľadni, na Powefeste, neďaleko od nás aj na zámku. A v júli sme s priateľom oslávili naše tretie výročie. :) A trávili sme viac času aj s priateľovou sesternicou, keďže mala prázdniny a ktorá bola na základnej mojou spolužiačkou. Tak sme na výlety chodili takto vo štvorici (po opici:D)...






August
V auguste sme sa zúčastnili krstu malej neterky. A tiež sme navštívili brata v Čechách. Boli sme tam v podstate na predĺženom víkende a každý deň sme mali nejaký program. Vtedy sa to celé začalo. Začali sme premýšľať nad tým, že by sme sem prišli aj my pracovať. Najprv ja, že by som si vyskúšala prácu a podobne a keď by to bolo fajn, tak by prišiel aj priateľ po Novom roku. Keďže mal celkom dobre platenú prácu na naše pomery v oblasti, odkiaľ sme, tak sme nechceli až tak riskovať a išli sme na to pekne pomaly.


September
Tak sme sa rozhodli do toho ísť a oznámila som v práci, že odchádzam. S vedúcou sme sa dohodli, že ak niečo, tak by som sa mohla vrátiť a tak. Bol to teda môj posledný mesiac v tej práci. Tento mesiac som si dala vytetovať moje prvé tetovanie. Trochu som sa toho bála a mala som aj stres, čo sa podpísalo na tom, že mi rovno pri tetovaní prišlo nevoľno a to veru dosť nevoľno, až sa mi všetko začiernilo pred očami. Tater prestal tetovať, a o chvílku to celé pominulo. Vraj sa to stáva, najmä pri prvých tetovaniach, keď niekto príde a má predtým stres. :-D Ale inak som to dala statočne. Nechala som si vytetovať dve malé labky a na prst moje znamenie. A tiež som na konci mesiaca oslávila moje narodeniny, keďže narodky mám v októbri, ale to som už na deň mojich narodenín bola v ČR, tak som oslavu musela naplánovať skôr. Takto som sa rovno aj s každým rozlúčila, čiže to boli aj také uplakané narodeniny. 

Október
Tak som teda začala v novej práci. Prvý deň klasika školenie a ďalšie dni sa už normálne makalo.. :-D bol to celkom fajn, práca ľahšia ako v predošlej a pritom oveľa lepšie platená. Zvykla som si, dokonca aj na to, že nie som v pohodlí domova v našom byte, ale na ubytovni... hm, všetko má svoje pre aj proti. :-D 

November 
V novembri ma preradili v práci na iné stredisko, kde som mala mať ešte ľahšiu prácu. Ale tam som sa zasa nie moc pohodla s majsterkou a tak ma po Novom roku preradili znova, dokonca aj s bratom a dali nás spolu na jedno stredisko, čo je úplne skvelé a konečne máme aj super prácu aj normálneho majstra. :-D V novembri ma ale chytila raz poriadna depka, kedy by som najradšej šla domov, predsa len už mi chýbal aj priateľ, v podstate sme nikdy neboli takto dlho od seba. Ale zvládli sme to, nemohla som sa predsa len tak vzdať, keď už som sem prišla. A už som polovicu mala za sebou, musela som to vydržať. 


December
V decembri som sa už nevedela dočkať, kedy pôjdeme domov. Boli všelijaké problémy v práci, pretože sme chceli ísť domov a najprv sme mali mať neplatené voĺno, pretože nebola ani práca, potom zrazu posledný deň nám povedali, že musíme ešte prísť a bla bla... proste cirkus. Nakoniec som sa posledný deň dala vypísať, pretože i tak som bola nejaká prechladnutá a priateľ mal v práci tiež posledný deň večierok, vlastne posledný firemný večierok a chcela som tam ísť. Každý rok sme tam chodili spolu. Tu na ubytovni býva ešte jeden mladý pár, slováci,  a chalan oslavoval narodeniny, na ktoré nás pozvali. Konečne po dvoch mesiacoch som sa zabavila a padlo mi to naozaj veľmi dobre. Nakoniec sme dokonca skončili aj na diskotéke. I keď nevedela som sa tak odviazať, keďže som bola bez priateľa, ale inak mi to naozaj padlo vhod, trochu vypnúť po všetkých stresoch, zmenách a podobne. Nuž a doma teda sme spolu s priateľom obehali naše rodiny, zúčastnili sme sa spomínaného firemného večierku, kde sa aj on rozlúčil s kolegami, boli sme na spoločnom obede v kolibe so sestrou, jej partnerom a deťmi. Vlastne sme tam boli všetci súrodenci a jej deti, takže to bol skvelý obed. Ešte sme spolu takto nikdy neboli a dúfam, že sa to zopakuje. Nakoniec sme teda oslávili aj Vianoce, Štedrý deň sme oslávili s trojici s mojim bratom, znova sme obehali celú rodinu, dali párty s kamošmi, oslávili sme Silvester a na Nový rok sme sa museli rozlúčiť znova s každým, pretože druhého sme už odchádzali. Najhoršie je, že keďže sme ešte stále na ubytovni, nemohli sme sem vziať nášho krpca a tak ostal zatiaľ u priateľových rodičoch. Ešteže je na nich zvyknutý a už sa neviem dočkať, kedy sa nasťahujeme sem do bytu a pôjdeme si poňho. 




A aký bol Váš rok 2017 ? :-)


8 komentárov:

  1. Tyhle články mám moc ráda, taky jsem takový obdobný na svém blogu udělala a jsem ráda, že za pár let si ho budu moct znovu přečíst. :) Měla jsi krásný rok, je pravda, že v každém jsou nějaké chybičky, ale i ty k životu patří a já ti přeju ať tenhle rok je pro tebe ještě krásnějším ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Nech je aj pre teba tento rok ešte lepším ako bol minulý. :)

      Odstrániť
  2. Vyzerá to, že to bol zaujímavý rok plný zmien. Minulý rok som to mala akosi podobné s tebou, taktiež som odišla z práce, odišla som ale aj s priateľom do Nemecka a prekonávala som ubytovnu (asi nikdy viac) a až teraz sme konečne v byte iba sami dvaja ! :) Prajem ti nech aj tento rok je tak zaujímavý ako minulý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môj rok bol celkom zaujímavý, no skoro stále sa točil len okolo školy..:D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek a moc hezké fotky :)
    Já jsem měla takový hodně pohodový rok, psala jsem i článek na blog :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jee, tvůj pejsek je strašně krásný! Měla jsi skvělý rok:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný článek. :) Pes je prostě štěstí, a ten váš je ještě k tomu pekelně roztomilý! ♥
    jsem Katrin

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥