Biela maska Pilaten

Krásny deň všetkým.

Máte skúsenosť s kórejskou kozmetikou? Alebo ju používate aj pravidelne? Ale čiernu masku Pilaten určite pozná každá z Vás, prípadne ju doma vlastníte. Ja sa priznám, že som čiernu masku neskúšala, ale viac ma zaujala práve biela maska a preto som sa rozhodla ju otestovať. Vraj by mala byť o čosi lepšia ako tá čierna, tak sa na to poďme spoločne pozrieť. 



Tak ako čierna maska, aj biela je zlupovacia, ktorá ma odstrániť čierne bodky, čiže nečistoty z pórov. Biela maska obsahuje biely íl, ktorý na seba naviaže kožný maz a tým vytiahne čierne bodky. Provitamín B zbaví pokožku vyrážiek. Aloe vera, výťažok z opuncie a kolagén dodajú pleti svieži vzhľad. 

Súčasťou tejto masky je aj exportné sérum, ktoré sa aplikuje pred použitím tejto masky a hydratačné tonikum, ktoré sa aplikuje po použití masky. 


Aplikáciu tejto masky asi každý pozná, jednoducho ju roztriete po tvári, vynecháte oblasť okolo očí a najmä musíte dávať pozor na obočie, pretože tá maska aj depiluje celú tvár. :-D Po zaschnutí ju môžete dať dole, čo vás bude trochu bolieť, možno sa vám do očí vtisnú aj nejaké slzičky, ale určite to zvládnete a výsledok budete vidieť na zvyškoch zlupnutej masky. Samozrejme nevytiahne to z pórov všetko, ale čosi je tam vidieť. Ak to budete opakovať aspoň dvakrát za týždeň, tak to bude mať určite lepší efekt. Takto sa Vám pleť aj pekne prekrví. Musím sa priznať, že som sa bála tej "bolesti" a preto som si masku prvý raz aplikovala len na T-zonu. :-)  Ak Vás maska zaujala a ešte ju doma nemáte, tak ju môžete objednať na stránke bilamaska.com.


6 komentárov:

  1. Ani ja som neskúšala slávnu čiernu masku, aj keď som si ju pred nedávnom objednala, no tá biela maska vyzerá tiež zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bílou masku jsem nezkoušela, jenom tu černou a vadil mi na ní ten depilační efekt. Teď používám ráda černou masku od L´orealu a naučil se na ni i přítel, takže na tu nedáme doma dopustit :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tú by som tiež rada skusila. Mala som tú exfoliacnu, ale zdá sa mi, že čierna je lepšia, keď je tak vychvalovana. :)

      Odstrániť
  3. Černou slupovací masku jsem nezkoušela od Pilaten, ale od jiných firem a ty mi přišly, že ani nemají depilační efekt :) Ale bílou slupovací jsem ještě nezkoušela, ale dost mě zaujala, takže snad se někdy poštěstí :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kórejskú kozmetiku ešte len skúšam, no zatiaľ som spokojná. Túto masku vôbec nepoznám, no teší ma, že funguje. Ja používam aktuálne práškový zelený íl od Saloos. Zvyčajne doň pridám ešte pár kvapiek tea tree oleja a musím priznať, že ma čiernych bodiek zbaviť vie. Fakt je to vidieť, samozrejme efekt nie je 100% a dlhodobý, ale je to vidieť čo je pokrok.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja chcem vyskúšať tiež viac korejskej kozmetiky, zatiaľ mám skúsenosť len s touto maskou, ale veľmi nepríjemné je to sťahovanie, preto ju ani moc nepoužívam. Nedávno som si objednala od Soaphorie marocký íl, taktiež v prášku, no ešte som ju neskúšala, pretože sa obávam toho miešania a tak :-D a nechcelo sa mi s tým zatiaľ piplať, ale som zvedavá, čo to spraví. :) Vidím, že máme toho celkom dosť spoločného a dokonca sme skúšali rovnaké a dosť podobné produkty na pleť. :-D Tesí ma to .:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥